fredag, februari 17, 2006

Men titta, nu kom jag in i allafall!!! Fast rubrik får jag visst klara mig utan..... Börjar nästan ta det här lite personligt :-) Och inte vågar jag ändra på nåt för då försvinner väl hela rasket!

Ja, min dag blev inte som jag hade planerat (förvånad någon? :-)) Går till sängs oförkyld och vaknar genomförkyld några timmar senare- hur lyckas man med det?! Tyckte jag var så pigg igår och fick undan en hel del och hade därmed stora planer för den här dagen...

Nej, jag struntar i den här dagen och jobbar i morgon istället! Då kanske vädret har lugnat ner sig, det snöar för fullt och blåser! Har inte lust att gå utanför dörren alls, kan tänka mig att mina korridorskompisar inte helt uppskattar om jag kommer o nyser på dem.... Är de där i morgon, får de skylla sig själva :-) Får ha något riktigt hett till middag och lite vin till det, så blir nog förkylningen bortskrämd....

Tror jag ska skämma bort mig lite och parkera i soffan med en bok....

9 Comments:

Blogger Monica med yffen said...

Kommer du att pinga med Bambi eller något annat?

Hoppas att du snart mår bättre! Och att snön försvinner...

3:23 em  
Blogger Annapelu said...

Krya på dig! Vin hjälper mot det mesta...

Trevlig helg, går den i "jakten på de försvunna rubrikernas" tecken??

3:53 em  
Blogger Bambi said...

Monica: Jepp, pingar med bambi, men på http grejen har jag ändrat till bambi1961 istället för 61...

Tack! Ja måste till kontoret imorgon, så nu får förkylningen försvinna och våren komma!!

Blogoholic: Tack! Helt rätt :-) Har tagit ett glas redan nu, i medicinskt syfte såklart :-))
Trevlig helg till dig med, bloggen vågar jag knappt röra, då försvinner den väl...

4:40 em  
Blogger Vonkis said...

FINAAAAAAAAAALLLL!!!

Jag var tvungen att ta en paus i uppsatsskrivandet för att skriva om damkronornas bragd i min blogg.

Jisses, vilka brudar!

8:21 em  
Blogger Malin said...

Ja vilket skitväder....
Ta det lugnt nu!!!

2:37 em  
Blogger Mildamakter said...

Har du fortfarande problem med att komma in i bloggen??

3:06 em  
Blogger Malin said...

Bammmmmmbi........ Var är du???

Det har väl inte hänt något???

3:24 em  
Blogger Bambi said...

Malin och Milda: Nej, det är relativt OK, bara lite febrig och konflikter med lejon 1....

4:38 em  
Blogger Malin said...

Vad skönt att höra. Hang in there!!

4:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home