tisdag, januari 09, 2007

Vardag

Nästan i allafall.....1 sjukt barn hemma, men för övriga har det startat. Det var nog en smärre chock för de flesta, när det var dags att stiga upp vid 07. Vi har kommit in i mycket mer behagliga tider under jullovet!

Länge sedan jag var riktigt ledig också, nja helt ledig var jag väl inte men nästan :-))
Kändes riktigt bra att boka in kundmöte och sätta sig framför bokföringsprm igen. Hoppas alla är friska i morgon, så jag får riktigt flyt i det som skall göras.

Till och med bibblan börjar samla ihop sig och skickar mig små mail, om böcker på ingående.
Ordningen återställd!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja alla var duktiga i morse sa maken. Jag väntar också mejl från bibblan, har fyra böcker som jag längtar efter!!!

4:24 em  
Blogger Mildamakter said...

Liiite ordning är aldrig fel, då kan man njuta av ledigheterna desto mer sen ;o)

10:25 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: Visst är det härligt när man väntar på nåt bra! :-))

Milda: Håller med du! ;-))

10:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home