onsdag, januari 03, 2007

Utmaning från Milda Makter

Fick jag för ett tag sedan, att lista 5 saker som jag vill/hoppas/drömmer om ska hända detta året och detta utan inbördes ordning. Och ja, det är en total egotripp!!

1. Att familjen skall vara frisk
2. Att jag lär mig sätta fokus på rätt saker och inte bränner energi på strunt
3. Att barnen skall vara lyckliga, för då är jag också lycklig
4. Att jag vinner en storvinst, så jag kan göra vad jag vill
5. Att jag blir så där löjligt optimistisk, som jag brukade vara

Fast om jag får de 4 första, så kommer 5:an automatiskt :-))

Eftersom jag brukar vara några veckor efter har nog många redan gjort det här, men kollar med Monica på http://mmyf.blogspot.com och en ny blogg som jag haft tur att hitta, den här tjejen får mig att skratta, hur grinig jag än är!!!
http://mskeepyourdistance.blogspot.com

4 Comments:

Blogger dddd said...

vad du är söt! Ska ta tag i det! Ska bara tänka lite först. :)

3:27 em  
Blogger Bambi said...

Miss KYD: Helt ärlig bara! :-))

4:04 em  
Blogger Monica said...

Jag har missat det här helt (det har varit fullt upp). Är här inne och läser ikapp nu. Jag ska göra mitt bästa att klara av utmaningen.

9:29 em  
Blogger Bambi said...

Monica: Bara om du har tid o lust, såklart :-))

10:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home