onsdag, december 13, 2006

"Surprise" idag!!!

Himmel i min lilla låda, vad otroligt glad jag blev när jag hämtade posten! Jag fick en sån otroligt fin julklapp från en suverän, underbar, supporting "bloggskatt"!!

Och trots att vi aldrig träffats IRL lyckades hon träffa så rätt! Kan säga, att tårarna trillade så friskt, så jag inte ens ringde upp och tackade utan skickade ett e-mail kort!

Har inte bett om OK, så därmed vågar jag inte hellre lägga ut bild på denna underbara gåva.
Men Skatt, du vet! Tusen tack, me luuuve you!!!

PS. Väduren säger att det var "jag"- *leer* DS

6 Comments:

Blogger Batbut said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

10:46 em  
Blogger Batbut said...

Shit, ibland har jag skit bakom spakarna. Det var jag som deletade.. skönt att glädjen börjar återvända *s*

10:47 em  
Anonymous Anonym said...

Tänk vad man kan bli glad av såna saker! Skönt at tläsa och känna att du... vetja.. kram!

7:59 fm  
Blogger Bambi said...

Batbut: Ja, jag är jätteglad!

Anne-Maj: Ja, andras omtanke är en ren glädjekälla! Kram på dig!

8:53 em  
Blogger Batbut said...

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år osv osv osv.... JAG KOM IHÅG!!! Grattis gumman på 25 års dagen!
Kram

10:53 fm  
Blogger Bambi said...

Batbut: Tack så mycket! Du är en riktig skatt!!

12:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home