onsdag, november 29, 2006

Otroligt!

Nu har jag strasslat med blogger sedan föregående inlägg...lyckades återigen glömma mitt password. Ja, klart jag hade skrivit upp det, men var??? NU vet jag jag dock, för efter många om och men lyckades jag fixa ett nytt. Jag begriper inte varför eller hur, men strunt i det- nu verkar det fungera igen.....

Vad jag har roat mig med? En sjuhelsikes förkylning med tillbehörande feber, samt ett knä som hotar med att lägga av. Är lindad hårt för att kunna få knät med mig, dit jag ska. Idag har jag i allafall lyckats ta mig ur sängen, ett klart framsteg! Är inte lika febrig längre hellre. Men vem är förvånad? Inte jag, blir ju alltid sjuk när jag stressar och sen är jag ju dessutom alltid sjuk när jag fyller år och dit är det ju bara några veckor. Antar att det här bara är uppvärmningen....

*lite pessimistisk idag*

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja nu har du nog lidit tillräckligt och det är dags lite för julpyssel och jag tror att man blir frisk av? *s*

1:29 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: Påminn mig inte! Jag behöver ju tvätta fönstren innan gardinerna ska upp...jag hatar det! De blir aldrig bra! Tror du man blir frisk av det? *s*

2:19 em  
Blogger Batbut said...

Men hallå! Nu är det väl dags - att Du flyttar upp hit eller jag ned, eftersom vi lever synonyma liv. När Du är trött träder jag in och vice versa. Storfamilj kanske?

9:12 em  
Blogger Bambi said...

Batbut: Thanks för dagens skratt!!

Vilken alldeles utmärkt lösning, tror du att Trollfar och Väduren + alla våra barn tycker det är lika bra idé, som jag? *s*

Hoppas ditt knä mår bättre än mitt och att din snuva också gör det!!

Eftersom jag inte sovit på ngr nätter (dock ej av samma skäl som du) har jag tagit en sömntablett, som ska jaga iväg såväl demoner, onda knän och en jävelsk förkylning!

10:47 em  
Anonymous Anonym said...

Stackare!
Jag blåser bort värken du har i ditt knä. Så, nu är den borta!

Hoppas pillret hjälpte och att du får sova gott!

Kram
/D

12:19 fm  
Blogger Bambi said...

DarkAngel: Tack, just vad jag behöver, men kan du blåsa en gång till? ;-))

Sov gjorde jag, men fy vilken baksmälla- jätteont i huvudet!
Kram!

10:45 fm  
Blogger Mildamakter said...

Hoppas att du mår bättre idag, sätt annars på en panna glögg så stiger humöret och baseluskerna dör *me like*...men se till att du inte är uppe på benen när du har fått i dig glöggen, är nog inte bra för klena knä ;o)

1:56 em  
Blogger Bambi said...

Milda: Ja, det var ett bra förslag! Har inte provat årets Blossa ännu, kanske läge för det?!

Så du menar att jag bör inta den i horisontellt läge? Vad är det för dunderglögg du dricker? :-)))))

2:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen said...

STRUNTA i fönsterna!

Jag är precis tvärtom, när det gäller sjukdomar. Mina kommer inte förrän stressperioden är över... och då är det garanterat att jag ligger däckad i en vecka eller två.

9:41 em  
Blogger Bambi said...

Mamsen: Ja, kanske skulle jag göra det! Det är ju mörkt så det syns inte så väl, med en massa ljus och mys blir det nog bra!

Ja, stress visar sig på det ena eller andra sättet- när man inte själv har vett att sätta stopp- då reagerar kroppen istället för knoppen har jag upptäckt ;-))

1:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home