tisdag, november 07, 2006

Hysteriskt kär!!

Nä, inte jag men dottern! Under gårdagens bad meddelade hon att i morgon får hon besked! Jag var inte riktigt med där, så jag undrade vad det rörde sig om. Jo, hon har bett en kompis fråga om A vill vara ihop med henne och idag får hon veta....Kan man skicka en bön till högre makter, om ett positivt besked? Så jag inte får hem en dotter med brustet hjärta?!

Och detta är samma A, som gett henne "fjärilar i knäna"i flera år....Söt som socker är han, med sina stora bruna ögon och busglimt som tillbehör. Ja, god smak det har hon!

Ja, där ser man. När man väl fått ordning på sitt eget kärleksliv (för det har jag väl?! *ler*)
då är det barnas man ska bekymra sig om....Fast lite sött är det!

8 Comments:

Blogger Vonkis said...

Åh vad gulligt!!! Kom ihåg det där med att skciak lappar då man frågade chans på varandra och så skulle den man frågade kryssa i en ruta för ja, nej eller vet inte... oj oj oj. Men enkelt var det.

1:43 em  
Blogger Bambi said...

Vonkis: Gulligt, ja! Men enkelt? Nja, tycker det verkar kunna utveckla sig till drama i minst tre akter ;-))

2:15 em  
Blogger Monica med yffen said...

Ja, det är gulligt så länge det är bra och man ber till Gud om ett bra slut också. För slut, det blir det.

Jag kommer ihåg när det "tog slut" med dottern och en kille (de var 8 år). Dottern var totalt nere, grät och ville inte gå till skolan. Han var ju ihop med en annan... :)

2:24 em  
Blogger Bambi said...

Monica: Just vad jag är rädd för! Hon har fortfarande inte fått svar...*glurp* Gumman är också 8...

6:32 em  
Blogger Mildamakter said...

Men lilla stumpan...hoppas att hon får ett positivt besked...annars kommer vi efter honom allihop ;o)

6:50 em  
Blogger Bambi said...

Milda: *ASG* and luuve you!!! Stackars pojk, det är nog bäst han säger ja!

8:52 em  
Blogger Mildamakter said...

Mmmm, det är det allt..hur gick det förresten?

6:57 em  
Blogger Bambi said...

Milda: Vi går i väntans tider...stackars tjej- inget svar ännu..Undrar vem som är närmast magsår hon eller jag...;-))

10:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home