tisdag, oktober 03, 2006

Trams i kvadrat!

Har bråkat med printern hela dagen, NU lagom tills jag hade tänkt sluta får jag äntligen allt att fungera igen! Sååå typiskt!

Dock finns det glädjeämnen, var och kollade mitt "bokkonto" på bibblan- yees! det finns rättvisa! 4 st nya ligger och bara väntar på att jag ska komma och hämta.....

Dotter önskas, Den döende dandyn, Ett liv att dö för samt Saker vi kunde berätta. MUMS!!

Nackdel, läxläsning, matlagning och nattning av 4 barn själv. Hmm, det blir nog sent......

Jobba var det ja.....och köpa godis!

3 Comments:

Blogger Vonkis said...

Det är verkligen typiskt, just när man tänker ge upp (och i tysthet blir lite glad över att ha ngt att skylla på för att man inte kan jobba klart) så ska det ordna sig.*morr*

4:58 em  
Blogger Batbut said...

Hm.. kanske jag ska ta inspiration från Dig och använda bibblan? Jag min tok KÖPER alla mina böcker... men jag älskar att handla böcker.

9:49 em  
Blogger Bambi said...

Batbut: Eftersom jag läser ca 5 böcker per vecka, skulle det bli liite dyrt i längden och jag skulle behöva ett nytt hus med bättre plats ;-)))

Nu har jag ju världens bästa bibbla, som tar in det jag vill ha och har de inte ber jag dem köpa
:-)) Ställa sig snabbt på kö till nyheter och betala 5 kr per bok, perfekt!!

2:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home