tisdag, september 19, 2006

Titt ut!

Ja, snart i allafall! Har äntligen tagit mitt förnuft till fånga och bokat tid hos frissan. Luggen är toklång och de senaste desperata insatserna med kökssaxen var mindre bra ;-)) Får ta lite på längden också, men en sak säger jag- frisörer misstror jag!

Eftersom jag har riktigt långt hår ser man att det kliar nåt enormt i klippfingrarna! Säger jag 5 cm så nog fasiken går jag ut med mellan 15-20 cm kortare hår. Sen är jag tvärförbannad efteråt. Så det blir intressant idag, ska det bli att jag blir skogstokig eller nöjd?
Rapport kommer!

Btw, är hysteriskt trött på min svarta bakgrund. Är det nån som kommer ihåg hur man ändrar? Har viss respekt för bloggen, sist jag gjorde ett försök la den av och jag fick starta en ny.

4 Comments:

Blogger Vonkis said...

Oh, inte kul när frissan inte gör som man säger. Det går ju inte direkt att göra klippningen ogjord.

Ang. bloggen. Du har ju inte kvar några länkar så det borde inte vara några problem att byta. Om du har lagt in något, typ en osynlig länk eller något liknande så är det en bra idé att kopiera och lägga in det i word eller ngt liknande så att du bara behöver lägga in det i bloggen igen sedan.

Lycka till.

3:58 em  
Blogger Bambi said...

Vonkis: Men HUR? Tänk på att du pratar med en teknisk idiot! :-))

4:19 em  
Blogger Vonkis said...

Du går in på Template och Pick new och där väljer du vilket utseende du vill ha.

12:26 em  
Blogger Bambi said...

Vonkis: Tack snälla!

12:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home