torsdag, augusti 31, 2006

Rutinerna börjar falla på plats igen

Börjar få ordning på vilka dagar det är gympa, utflykter mm, fast familjekalendern skulle ha varit dubbelt så stor! Egentligen räcker det att organisera i familjen, det är en heltidstjänst!

Kommer Ni ihåg kvinnan jag kastade mig över i bokhandeln med goda råd tidigare i sommar? Hade möte med henne igår och det gick bra, ny kund! Hon hade med sig sin dotter, som ska starta eget nästa år och hon ville också anlita mig. De är "små" men det är nog det som passar mig bäst. Det är extra kul med nyföretagare som verkligen "brinner" för sin idé och är fulla med arbetsglädje.

Idag är det riktigt höstigt ute, känner mig lite lurad på augusti. Brukar ju alltid vara fint då och jag hade tänkt ta några latar dagar och bara sola och slappa....Lätt felplanering!!
Fasiken, får nog börja med strumper nu.....

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Upplever samma här hemma, skönt med rutinerna. Hoppas du får ta några lediga dagar! Kramen

9:45 fm  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: Ja, även om det är vemodigt med höst underlättar det med rutiner. Ja, jag ska ta några dagar fast det blir inte med 25+ som jag hade planerat! :-))
*kramar*

10:34 fm  
Blogger Monica med yffen said...

Kul med nya kunder. Ännu fler lär det nog bli, ska du se. Det ena leder till det andra.

Här har vi i alla fall soligt och säkert någonstans runt 25+. Det kanske ändrar sig under dagen hos er.

11:06 fm  
Blogger Bambi said...

Monica: Ja, hoppas det blir fler. Kan inte direkt leva på de små, även om de är roligare ;-))

Det låter skönt! Var tvungen att hämta både strumper och kofta, iskallt!

12:51 em  
Anonymous Anonym said...

Hur går det med den andra eller tredje skolveckan?

8:02 em  
Blogger Vonkis said...

Hohooooooo

11:24 fm  
Blogger Bambi said...

Vonkis- om du läser nästa- ser du varför! :-))

9:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home