lördag, juli 08, 2006

Ja, jag är kvar- fast i lugnare format

Det har varit ovanligt varmt här och jag har försökt den totalt omöjliga mixen- 4 st kids+1 dog- jobba, underhålla hushållet med åtminstone mat & dryck och inte ha det hur äckligt som helst hemma. Jobbmässigt- ganska OK, om jag kör i morgon också- resten- något katastrof betonat....

Men om jag nu blir klar i morgon, DÅ...kan jag göra det andra! Japp, så är det! Fördelar: vi har smultron, gott! körsbär-mums! det grillas och smaskas och eftersom det är så varmt, får man dricka öl!! Och sen undrar jag varför jag går upp i vikt-*fnyser åt mig själv*

Sen håller jag på att lära mig fota och med lite tid, kanske det till och med blir riktigt bra!
Så ja, jag mår bättre nu- ska nog lösa sig även den här gången!! Ha en skön lördag!!

6 Comments:

Blogger Batbut said...

Rätt tänkt, livet levs bäst när man tar ett steg i taget! Så fortsätt Du, det kommer bli bättre och bättre. Lycka til vännen!

3:40 em  
Blogger Bambi said...

Batbut: Du är en riktig skatt!!

5:21 em  
Anonymous Anonym said...

Härligt att läsa att du har det bra. Du är värd lite lyx och ledighet. Heja Bambi!

9:58 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: *gulle dig*

12:00 em  
Blogger Vonkis said...

Smultron och grilla, det kan inte bli mer sommar än så. Ser fram mot att få se dina bilder i bloggen.

Lev väl!

6:02 em  
Blogger Bambi said...

Vonkis, min vän nu har du smitit in utan att jag sett dig ;-)) därav okommenterat, ska se om jag kan hitta en smultronbild till dig som kompensation !!

4:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home