torsdag, september 07, 2006

Teflonminne!!

Jag får nog börja skriva lite oftare, för nu hade jag hellt glömt bort mitt password!! Tänkte att det är blogger som strular med mig, men inte! Det är bara jag som strular med mig själv :-)))

Sen kom jag ju på efter några dagars intensivt provande av olika ord, man kanske kan byta?!
No brain, no pain....Ibland slår jag mig själv i konstigt tänkande eller snarare sagt inte tänkande!

Så vad gör jag då? Införskaffar allt skolgrejs, är fortfarande inte klar med allt och alla. Det är hemskt vad alla växt ur allt samtidigt! De jackor och skor som skulle vara aktuella hade jag tänkt, kan jag bara glömma. Gäller att skaffa "mitt i mellan kitet", samtidigt som man hänger på låset till de riktiga vinterkläderna.

Läxorna har börjat, Lejon 1 har redan tappat bort en husnyckel + nyckeln till skolans lås! Bra jobbat minsann!! Jobbar på en del men långt ifrån full fart, har inte direkt orken. Lite varannan dags humör är det på mig. Har inte bestämt vilken sorts dag det är idag ännu :-))
Nu är det dags för lunch!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag ska få mer minne i datorn. Vill du beställa lite?
Jag funderar på att göra det själv. :)

1:25 em  
Blogger Bambi said...

Angel: Ja tack!!
Visst är det lite sjukt att man kan uppdatera datorer på alla sätt och vis- men inte människan... Bambi- som vill ha mer minne och helst en om installation ;-))

9:15 em  
Anonymous Anonym said...

Svååårt med kåååder.. Jag glömmer alltid till de jag ska shoppa på internet, som tur har dom "glömt lösenord" så...phu...

10:08 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: Läste någonstans att man kan ha max 4 lösenord/koder- mer mäktar man inte med! Stämmer väldigt bra med mig! Måste skriva upp allt annars!

Sen glömmer jag var jag skrivit upp det.... :-))

10:20 em  
Blogger Vonkis said...

Jag hade ett asbra lösenord till blogger man var tvungen att byta det, för jag klantade till det lite så det syntes på ett ställe vad jag hade. Inte bra. jag har börjat skriva upp lösenord på en lapp, bara ut ifall att...

12:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home