måndag, september 18, 2006

Tropiskt

är det faktiskt i min lilla kammare, skulle passa bra med bikini och paraplydrink! Men orättvist som det är ;-)) försöker jag i stället sätta ihop ett snyggt brev till Skatteverket, för en av mina kunder. Är så oinspirerad så det skriker om det!

Hostar och hostar ännu mera, den här förkylningen har bestämt sig för att den trivs jättebra hos mig! En ny vana som jag lagt mig till med är att vakna exakt 0400. Ytterst olämpligt eftersom jag inte somnar om.... Trött är bara förnamnet! Nu hoppas jag verkligen att bibblan har fixat fram några bra böcker till mig, ha slut på böcker är inte bra! Igår var jag helt desperat snurrade runt och letade efter bra "läsa om" böcker. Sen kommer det säkert 10 böcker på samma dag...... Skatteverket va det ja....

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

GÅ TILL DOKTORN!!! Det är inte alls bra att gå och dra på en förkylning (?) så länge som du gjort nu. Lyssna nu på storasyster!!

9:22 em  
Blogger Mildamakter said...

Lilla gummar...*kramar om*...håller med maggisen. Gör nu som hon säger, det är en klok kvinna, det vet du ;o)

9:32 em  
Blogger Bambi said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

11:24 fm  
Blogger Bambi said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

11:24 fm  
Blogger Bambi said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

11:24 fm  
Blogger Bambi said...

Maggisen: Mmm, du har nog rätt blir det inte bättre inom några dagar får jag nog göra så. Lyssnar gör jag alltid :-))

Milda: Tack för styrkekram! Ni är kloka båda två!! Det är bara jag som är envis som en åsna ;-))

11:24 fm  
Blogger Bambi said...

Maggisen: Mmm, du har nog rätt blir det inte bättre inom några dagar får jag nog göra så. Lyssnar gör jag alltid :-))

Milda: Tack för styrkekram! Ni är kloka båda två!! Det är bara jag som är envis som en åsna ;-))

11:24 fm  
Blogger Bambi said...

Sen kanske man inte ska trycka så många ggr :-))))))

11:42 fm  
Blogger Vonkis said...

Vad är det för böcker du väntar på?

3:51 em  
Blogger Bambi said...

Vonkis: Det är så många, så jag skriver ett inlägg om det, så kan du få lästips. Fast först ska jag laga mat, så du får tåla dig :-))

4:39 em  
Blogger Vonkis said...

Tur för dig att jag är så tålig :-)

12:27 em  
Blogger Bambi said...

Vonkis: *hehe*

12:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home