onsdag, september 20, 2006

Arbetsfördelning...

Ni som tittar in här vet att vi har vissa problem med just det... Följande samtal utspelades idag...

Väduren: Ja just det, bokade in Oxen hos skolsköterskan, som du bad mig.

Bambi: Jaha, när då?

Väduren: På fredag kl 1300

Bambi: Jaaaaha nu på fredag???- och vem kan ta det då? Vi jobbar ju båda två då... Slänger ett bara litet svart ögonkast åt Vädurens håll och är tyst....

Väduren: Jag tänkte..."ökar på det svarta ögat"- ja, jo jag tänkte det hinner jag med!

Bambi: Det var ju tur!!

Hii, det ska nog bli man av mig också nån dag....:-)))

5 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Dutti tös...*applåderar* :o)

9:54 em  
Blogger Vonkis said...

Hallejulia, hoppet lever!

7:36 fm  
Blogger Bambi said...

Milda: Tackar! *s*

Vonkis: Ja, det finns hopp även för mig :-)))

8:29 fm  
Blogger Monica med yffen said...

Tänk, att karlar ibland förstår vad en blick säger. (men bara ibland) :)

10:54 em  
Blogger Bambi said...

Monicka: Det beror på hur svart den är :-))))

10:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home