tisdag, september 19, 2006

Vonkis, vad jag har beställt

Nu kanske du får lite tips;-))

Dotter önskas- Katerina Janouch
Martina Koden- Martina Haag
Vänaste Vän- Åke Edwarson
Edvard Finnigans uppfinnelse- Roslund& Hellström
Är det någon där?- Marian Keyes

Saker vi kunde berätta- Tony Parsons
Magistern- Frank Mc Court
Svart Stig- Åsa Larsson
Den döende dandyn- Mari Ljungstedt
Mörker, ta min hand- Dennis Lehane

Williamson- John Grisham
Fly för livet- Helena von Zweigberg
Nattsvart- Andy McNab
Frälsaren- Jo Näsbö
Den brinnande flickan- Mark Billingham

Dödens palats- Stephen Booth
En bit av mitt hjärta- Peter Robinson
I minnenas tecken- Reginald Hill

Ja, det är nog det som ligger inne just nu. Och det blir mera.... Gillar böcker?? Nope, luuve böcker!!

4 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Ser att det i mångt och mycket är samma böcker som jag hoppas få sätta tänderna i under hösten...vilket inte förvånar mig det minsta ;o))

11:03 em  
Blogger Bambi said...

Milda: *flinar* Gör som jag sätt upp dig på kö på bibblan, helt perfekt!

9:14 fm  
Blogger Vonkis said...

O hjälp vad böcker! Ska genast kopiera och skriva ut så har jag en lista att börja beta av, någon gång, fram över.

12:20 em  
Blogger Bambi said...

Vonkis: Gör det! Många favoriter här!

12:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home