onsdag, november 01, 2006

Felleverans!!

För inte har jag beställt nån snö! Ägaren ombedes att omedelbart hämta tillbaka leveransen!
Jag måste faktiskt ha lite förvarning, det finns en del som behöver åtgärdas innan det är vinter.

Bilarna måste byta från sandaler till vinterskor, de mössor och vantar som tydligen har flyttat måste återinförskaffas nya uppsättningar av och inte minst de känger som passade perfekt för två veckor sedan har blivit för små till inte mindre än 2 st barn!

Fatta vilken morgon jag haft!!!

8 Comments:

Blogger Vonkis said...

Det är nästan som att vintern bara bestämde sig. Nu är det första november så nu kommer jag... Poff, bara.

8:16 em  
Blogger Mildamakter said...

Jag håller med dig - vintern är en helt onödig årstid ;o)

8:48 em  
Blogger Bambi said...

Vonkis: Just det! Jag känner inte att jag fick någon förvarning, herregud sånt måste ju planeras ;-))

Milda: Helt klart hade vi klarat oss med de 3 andra :-)))

11:16 fm  
Blogger Batbut said...

Baby baby baby, nu börjar flera månader med valiumbehov och lyckopiller i en salig blandning. Fast jag inte nyttjar det.. kanske skulle börja? Long time no see, men nu är jag tillbaka från min tripp ned till botten

8:06 em  
Blogger Monica med yffen said...

I helgen blir det vår igen så ta det lugnt med vinterskorna. De kanske inte behövs. :)

11:03 em  
Blogger Bambi said...

Batbut: Kan hjälpa att jämna ut de värsta upp och nerförsbackarna... Glad att du är på uppåtgående, jag är nedanför mitten och har varit ett bra tag, därav min tystnad...

Monica: Ja, skulle visst bli 10+, inte konstigt man blir förvirrad. Blir inga vinterskor förrän på tisdag, av ngn konstig anledning var det fullbokat ;-))

10:55 fm  
Anonymous Anonym said...

Nej men.. det var ju jaag som..... Tänkte bara ge tillbaka en liten gåva men funderade o funderade på vad du kunde tänkas INTE ha... Lya i stan ligger utanför min förmåga men.. tjilleblong.. kom jag på det: SNÖ.. klart Flängrid ska få massa SNÖ för det har jag tillräckligt av o nu ville jag dela med mig.....

Å sen skickade jag iväg det.....

Du uppskattar inte min vänlighet ditt otacksamma stycke.. !!!

10:55 fm  
Blogger Bambi said...

P: Ja, det kunne man ju gett sig fasiken på...Tack för din ytterst generösa gåva *host, host*
*muttrar, klart hon skickar snö, eftersom hon vet att jag avskyr snö*

Nästa gång du vill dela med dig, tala om innan så ska jag skicka dig en önskelista på saker som jag GILLAR!

11:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home