måndag, oktober 09, 2006

Verkligen måndag!

Fy, va segt det var idag! Har tagit mig hela förmiddagen för att bli halv normal. Iskallt var det i sovrummet, är nog på tiden att dra till fönstret lite.... Barna hade samma status, ingen ville gå upp, inte klä på sig, inte äta och alla andra inten man nu kan komma på. Uuurk....

Ingen arbetslust, men måste göra några saker i allafall och sen är alla böcker slut igen...Till och med Jo Nesbö, som jag hämtade i lördags. Skulle önska jag hade sparat lite på den... Skulle vilja hitta en ny författare dvs ny för mig, som har skrivit sådär 20 kanonbra böcker så hade det varit bra en stund!

6 Comments:

Blogger Vonkis said...

När jag vaknar och det är så där kallt brukar jag lägga hårtorken på sängen och låta denblåsa på mina fötter ett tag så att jag tinar upp lite.

9:41 fm  
Blogger Bambi said...

Vonkis: Det var nåt helt nytt :-)))

10:59 fm  
Anonymous Anonym said...

Har du testat Martha Grimes? Iofs en deckarförfattare (traditionella pusseldeckare) men bra tycker jag. Sen har du ju Patricia Cornwell, och så min absoluta favorit Terry Pratchett *ler*

2:38 em  
Blogger Bambi said...

Maggisen: Tack för tips! Patrica har jag läst allt av men de andra var nya för mig! Skall genast kolla med bibblan :-))

5:10 em  
Anonymous Anonym said...

Jag längtar också efter en ny författare som skrivit minst 20 böcker. :)

12:58 fm  
Blogger Bambi said...

Angel: Synd att vi verkar läsa samma, annars hade vi haft jättemycket tips till varandra ;-))

8:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Home