onsdag, januari 10, 2007

Utmaning från Batbut

Visste att det var något jag skulle svara på.... :-))

1. Vad är det fulast plagg du har tränat i?
Tränat?? Jag??? *s* Jo, faktiskt tränade även jag, när Susanne Lanefelt (hette hon väl?) var igång, klädsel var en rosa liten historia med mörkare rosa tights samt vita benvärmare! *ryyyser*

2. Vilken är den sämsta ursäkt du hört från någon som kommit försent?
Det som inte blev sagt! Dvs en kund som kom för 30 min för sent, utan att nämna det med ett ord. (Att jag sen debiterade det, är en annan sak!)

3. Vilken är den märkligaste boken du har i din bokhylla?
Mest oanvända är nog i allafall det japanska lexikonet.....

4. Vilken vana/ovana tänker du lägga dig till med när du blir gammal och komma undan med ursäkten att du är just gammal?
Att göra exakt det jag känner för!

5. Hur gammalt är det äldsta klädesplagg du äger och när bar du det senast?
Ett par jeans, som jag använde för 5 kg sedan!