onsdag, januari 10, 2007

Just det, det var en till.....

Vilken svordom använder du mest?
Men, va faan!!

Äger du en Ipod?
Nix

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Barnen agerar väckarklocka.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej och inte när det är vamt hellre.........

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Yes!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Björnbröder 2 :-)))))


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Pratar vi mycket pengar?? I såfall skulle jag lämna in skissen på önskehuset till en arkitekt och snabbt få det uppbyggt.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Inte sen jag flyttade hemifrån!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Vid akuta fall.....

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Uppdatering av SPCS Skatt..... :-)))

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Dricker inte särskilt mycket mjölk, men vanlig om jag gör det.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja

När hände det senast att någon stötte på dig?
Ringarna på vä hand brukar vara avskräckande ;-)

Vad åt du till middag igår?
Pasta Carbonara

Använder du huvtröjor?
Ibland

Kan du vissla?
Ja

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej

Vilken är din favorit-åkattraktion på ett nöjesfält?
Det som är lugnast!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ingen aning

Vilket riktnummer befinner du dig i?
031

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nix

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen

Äger du några band-t-shirts?
Ja, långt in i klädkammaren finns det nog...

När flög du senast?
Drygt ett år sedan

Läser du för skojs skull?
Ja

Pratar du några andra språk?
Engelska och norska

Har du gråtit offentligt?
Nej

Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Båda

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, tack!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej

Kan du kasta macka?
Ja

Vad har du med dig in på bion?
Godis

Vem var din favoritlärare?
Min engelska lärare på gymnasiet

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
"Annan ras"?? Pratar vi annan kulör, färg? I såfall, ja

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Nja, är inte direkt min grej

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Språk

Gillar du att flyga?
Ja, om det inte åskar...

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Att han har humor!

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Ligger ju i betraktarens ögon, vem som är det .....

När sov du senast på golvet?
Det har jag förträngt!

Vilken är din favoritdrink?
Whisky och GT

Gillar du din boendesituation?
Nej

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 8 timmar, gärna mer

Äter du frukost dagligen?
Försöker.....

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, inte om jag kan undvika det.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ja

Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Jag räknar dem inte, men äter rätt nyttigt

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Försöker vara det

Tror du på liv på andra planeter?
Ja

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Min äldsta son

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror på att det finns någonting mera, men kön handlar det inte om.


Vad var det senaste du åt?
Korv Stroganoff med ris till lunch

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet ej

Gillar du senap?
Ja

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Nu får det bannne mig räcka!"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Med min höjdskräck???Inte frivilligt

Sover du på sida, mage eller rygg?
På vänster sida

Tycker du om att krama folk?
Ja, människor jag tycker om

Skulle du säga att du är trendig?
*ASG* Nope!!

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Jag skulle vänligt tacka nej

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Ingen tror jag

Vem är din favoritkaraktär i Star Wars?
Är inte min typ av film

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja!

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Så många att jag inte kommer på nån...

Tycker du att du är attraktiv?
Om jag vill kan jag vara det

Är du allergisk mot något?
Sulfa

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Upp till var och en

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej

Nån som känner sig manad?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nääää inte jag! Listan är för lååång. *s*

2:06 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: *s* Nååågot!

4:05 em  
Blogger Mildamakter said...

(NU äntligen kommer jag in och kan lämna kommentarer hos dig, det har varit lögn att göra det under hela em)

Så du gjorde det - dutti tös ;o)

4:46 em  
Blogger Bambi said...

Milda: Visst är jag ;-))

12:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home