måndag, mars 17, 2008

Hejdå!

Från första början dvs min första blogg som "Bambi", som blev till en andra och tills mamma dog, hittade jag en massa trevliga människor här, som delade med sig generöst av sin livserfarenhet och det har varit kul! Tack!!!

Vissa av Er har jag mailkontakt eller annat sorts kontakt med, jättekul!

Nu är jag inte så anonym som jag trodde, det har jag skrivit om tidigare, och därför går jag vidare, kanske i annan form eller inte alls. Vet inte ännu, men tack för alla kommentarer när jag var "aktiv" *ler* och all feedback! PUSS!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag förstår dej, men kommer sakna dej:-))

Puss Monica

8:13 fm  
Blogger Bambi said...

Monica: Nödvändigt ont..funkar inte längre.

Puss!

2:31 em  
Blogger ... said...

Kramar om massor!
Å du...man kan alltid komma tillbaka. I bloggosfären kan man det, som tur är :-)

12:47 em  
Blogger Bambi said...

Kimmi: Kram på dig! Ja, man kan ju faktiskt det, har inte bestämt mig ännu :-))

10:47 fm  
Blogger Tankevågor said...

Åh Bambi! Kommer att sakna dig men jag förstår att det kan kännas nödvändigt att gå vidare....
OM du startar en ny blogg skulle jag vara glad om jag fick vara med och läsa.
Min mailadress finns på min blogg.
Lycka till med allt!
KRAMAR från
Lisbeth

2:59 em  
Anonymous Anonym said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Broker, I hope you enjoy. The address is http://home-broker-brasil.blogspot.com. A hug.

9:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home