onsdag, februari 22, 2006

Haha, jag har fått rubrik igen!

Undrar om jag tappat bort någonting annat istället? Blogger och jag är inte riktigt vänner :-)
Jobbade en del igår, och bestämde mig för att följa åsiktskanonens tips, att pigga upp sig med lite shopping. Kändes genast lite bättre med förkylningar och sjuka barn, efter införskaffning av en härlig klarblå tröja och en mörkröd kofta! Om jag har piggare färger, kanske bacillerna håller sig borta från vårt hushåll!

Egentligen hade jag tänkt att jag ska inte köpa ngt nytt, förrän jag gått ner de där extra kg, som kom från ingenstans- för inte kan det ha samband med god mat och dryck?! Det är ju bara nyttigt :-) Men med tanke på att de har varit kvar ett tag och garderoben börjar eka, så var det bara att inse- nåt behöver jag faktiskt ha. Särskilt när jag sitter på kontoret och alla andra är så piffiga! Nä, får nog faktiskt ta och göra ngt för att komma i rätt storlek igen, längtar efter sommaren men inte bikini, om man säger så.

Vill att isen på gatan försvinner illa kvick, så kan jag börja med längre promenader med Jazz. Det är en bra start för en latmask som mig! Nej, nu skall jag lägga in lite verifikat, gääsp!

5 Comments:

Blogger Malin said...

Jag är oxå en latmask som gått upp några för mycket av okänd anledning....
Ska oxå införskaffa lite nytt för på fredag är det partaj!!!
Ska spara på snapsen så det räcker till midsommar!!!

3:37 em  
Blogger Bambi said...

Malin: Du med? Måste vara ngt i luften.. :-)Partaj? Spännande!
Ja, nu håller du dig långt undan snapsen!!! Tänk bara på hur mkt träning jag behöver, nybörjare som jag är! :-))

3:58 em  
Blogger Mildamakter said...

Den bacillen drabbas jag med av, med jämna mellanrum, det är okul!;o)

4:04 em  
Blogger Malin said...

Ha ha ha... Jag ska nog få ordning på snapsdrickandet hos dig med...

4:05 em  
Blogger Bambi said...

Milda: Du åtgärdar det ju! Jag bara hoppas det skall gå bort
*flinar lite generad*

Malin: Jag tror dig! ;-)

4:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home