onsdag, februari 22, 2006

Nä, nu ....

Jag har ju just investerat i en klarröd kofta, för att locka fram våren och "pigga" upp mig- tittar ut och det snöar.... OK, fattar!!
Åtegår till det normala svarta imorgon!!

Lejon1 har sin föreställning i afton, munkdräkten fick "köpas"- hade missat deadline för genrep..... Så nu får varenda unge vara munk oavsett vad de har för typ av föreställning, så länge dräkten håller!

Oxen är fortfarande sjuk, har hostat på mig hela natten- så det blev Väduren som åkte iväg med övriga för aftonens pjäs, som handlar om medeltiden. För nöja mig med en resumé senare. Oxen är apsur, inte för föreställningen- men för att han missar fikat efteråt....!

10 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Du får fixa specialfika hemma istället. Sätt oxbarnet på att baka sockerkaka eller nåt... ;o)

6:37 em  
Blogger Bambi said...

Milda: Med hans jä*a hosta?! Icke!
Här ska bacillerna utrotas!!

Nej, han får titta på film och mysa lite med mamma, har hittat lite i "överskåpet" för att trösta..

6:42 em  
Blogger Malin said...

Nu får ni ta och kurera er... Jag skickar över friskhets baciller med omgående verkan..
Fika får ni göra hemma...

9:24 em  
Blogger Monica med yffen said...

Det är bara att hålla tummarna att alla barn får munkroller i framtiden då. :)

9:25 em  
Blogger Bambi said...

Malin; Thks, sweetie... Vi behöver dem!! Japp, han fick fika med mig och lite godis, även om det inte är lördag...Skickar dig mail i morgon...

Monica: Här finns inget val!!! Jag struntar i pjäs! Visst kan man väl klämma in en munk- här och där
:-))

9:57 em  
Anonymous Anonym said...

Kan förstå.. Mellan tjejen som provade alla stationer i kväll, hann inte med den sista stationen: blockflöjt! Vi fick fara iväg för att hinna hämta stortjejen i slalombacken halv nio..Men mest var för övertrött..

10:18 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: Ja ibland blir det bara för mkt!

8:57 fm  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: Go Morron på dig! Nu har vi hittat förklaringen! :-)
Jag har en svart fleecetröja idag och det snöar inte! :-)

9:43 fm  
Anonymous Anonym said...

Go morrn tjejen, det är sant. Hon som tränar blockflöjt men missar det? Ja jag fixade smoothie till tjejerna så gick det över. I går glömde skriva om den röda koftan. Jag beställde den röda fleecejackan från HM, för att vara fin i vinter.. Det har alltid varit snö ute, förstår du nu? *skrattar*

9:43 fm  
Blogger Bambi said...

Men nu kom min kommentar innan? vad är det här nu då???

9:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home