lördag, mars 18, 2006

Bättre nu!

Det var nog därför bloggen inte funkade igår, den blev trasig av mitt skällande & gapande!
Men nu är jag lugn o fin igen, skall avsluta snyggt och med stil (samt en fet faktura..) Klart!
Idag har jag varit extremt lat! Ja, så är det bara... Men ibland är det så gott, så jag skippade alla måsten och tog bara "akuta" fall....

Som resten av Sverige ska vi kolla på festivalen, innan dess, Vädurens recept på smaskens god lasagne- blir hungrig bara jag tänker på det! Ska nog ta och knuffa lite på honom, så han börjar snart... Jag ska börja på den engelska boken och se om jag överhuvudtaget kan läsa engelska böcker, eftersom det är så länge sedan. Ha en härlig lördagskväll!

4 Comments:

Blogger Malin said...

Ja ge dom fett!! ha ha
Här blir det oxå melodifestival fast hos kompisar.. Först middag där sen intas soffan!!
Ha en skön kväll!!

4:38 em  
Anonymous Anonym said...

Låter gott med lasanga....!

6:49 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: Det här receptet är urgott, trevlig kväll på dig!

7:04 em  
Blogger Bambi said...

Malin: Hoppas ni fick en trevlig kväll hos kompisarna

11:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home