tisdag, mars 14, 2006

Nu bloggar jag på kontoret!

Undrar om jag kan fakturera någon för det :-)) Har i allafall varit lite duktig idag och fått undan lite smått & gott. Dessutom har jag varit social minsann, ätit lunch med mina korridors kompisar och fikat! Inte klokt va duktig, jag är.....

Dessutom har jag lånat en bok på engelska. För några år sedan var jag väldigt bra på att hålla lite språkkunskaper igång, läste alltid varannan bok på engelska. Det var ett tag sedan nu, om man säger så... Men jag ska försöka i allafall!

Nu skall jag bara avsluta det sista, så ska jag åka hem och göra lite nytta där. Jag vill ha en skola där ungarna gör läxorna i skolan, inte att man skall hålla på med det också, på em/kväll.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nämen!!!!! Skojigt! Nu tänkte jag på ditt hår. Hur gick det? Frågar för jag beställde lockstången nyss och så..

4:02 em  
Blogger Malin said...

Du har haft en betydligt bättre dag än jag verkar det som.. Grattis!!!!
Det där med läxor håller jag till fullo med om.. Tänk vad praktiskt!!

6:53 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: javisst, är jag duktig!
Håret, hmm- jag fegade, som vanligt! samma tofs på huvudet när jag är hemma och liite mer ordnat när jag förflyttar mig längre än brevlådan *s*

Malin: Din dag var ju en riktig apdag! Glad att se att du är kvar! Skulle ju helt fattat, om du bara dragit täcket över huvudet...

Ja, tänk va fiffigt det skulle ha varit! Det knäppa/ eller bra, är att nu när lejon ett, ska välja skola (6:an) erbjuder samma förbenade skola, att de minsann erbjuder läxhjälp efter skolan...

8:09 em  
Blogger Batbut said...

gulp, nu fick jag lite dåligt samvete. Funderar på att ta itu med lite deklarationer... blä..jag kan det ju inte. Jag och SPCS är inte direkt kompatibla *s*

10:28 em  
Blogger Bambi said...

Batbut: Du märkte väl hur ospec jag var?! "lite smått&gott", kan lika gärna vara att jag flytta papper runt på skrivbordet och tittade ut genom fönstret..

Deklarationer, hjälp! Jag har bara gjort en!! *muttrar tyst, nu måste jag snart börja*

8:30 fm  
Anonymous Anonym said...

Deklarationer! Neeeej!
Fast dom två jag ska fixa går ju fort.

Men jag orkar inte. Kan man slippa då? Om man är sjuk alltså. Näe, det räknas nog inte som ursäkt.
/D

12:07 em  
Blogger Bambi said...

Darkangel: Du kan ju prova att begära uppskov, har man "braiga" skäl, är det inte omöjligt...

1:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home