söndag, mars 05, 2006

Trassel!

Jag har jobbat, utfodrat barn och hela maskinparken är igång. Väduren ska lämna barn på kalas och fixa lite ärenden, två barn som roar sig själv kvar. Lugnt och fint, perfekt! Sätter mig för att fortsätta jobba och DÅ lägger printern av! Printern är ingen maskin, det bor en elak liten jävel, där inne, som vet exakt när Väduren lämnar hemmet! Får man slå sin printer? Blir den snäll då? Irriterad????? Ja!!!!!!!!! Eller ska jag vara positiv och se det som ett tecken på att jag i stället får lov att blogga??

7 Comments:

Blogger Monica med yffen said...

Det är nog ett tecken på att du ska blogga istället.

Att starta om hela maskineriet brukar slå knockout på den lilla djävulen där inne men det kanske du har gjort?

1:46 em  
Blogger Bambi said...

Monica: Tror du det? :-) Jag har gjort allt utom att sparka på den och det endast beroende på, att den står på en hylla och jag är inte tillräckligt vig!!!

2:08 em  
Blogger Malin said...

Blogga på du...

5:27 em  
Blogger Mildamakter said...

Välj att se det positiva i det och blogga på du och låt Väduren sätta tänderna i den när han kommer hem ;o)

6:11 em  
Blogger Bambi said...

Malin: Är du på fötterna och tom vid datorn? Impad! Hoppas du mår bättre!

Milda: Gissa vad, han behövde inte ens visa tänderna- tog 2 min- klart! Det blev jag som visade tänderna istället- som i grrrrrrrrrrrrrr

9:34 em  
Anonymous Anonym said...

Alla har varit före och delgett dig kloka råden:-) *s*

9:45 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: Ja, fast det är kul att se dig i allafall!

8:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Home