torsdag, mars 02, 2006

Är det nån som ska ut och resa??

Och har lite extra plats kvar i handbagaget, så jag får plats? Med lite förvarning kan jag banta ner mig hur mycket som helst, för nu står jag inte ut längre!!!!!!!!!!

Naturligtvis snöar det igen! Hade jag velat ha snö hade jag väl för jösse namn, inte bott i Södra delen av landet! Vad jag behöver är ett hus på Barbados eller liknande, jag är naturligtvis inte hur omöjlig som helst, kan tänka mig fler ställen. Har egentligen få krav, turkost vatten, ljus, sol och runt 25 grader alltid- titta va lätt och medgörlig jag är!!

15 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag hänger med..... Till Maleandro?

3:49 em  
Anonymous Anonym said...

Nu är jag här igen, hittade dig på nyligen.se skönt..

3:50 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj:Det var ju tur, hade det också stulat, hade jag blivit apsur!

Maleandro skulle säkert bli överförtjust över besök, eller hur Maleandra? Hallååååå- tänk va konstigt, han svarar inte! :-)))

3:58 em  
Anonymous Anonym said...

jag brukar erbjuda mig att bära väskor och blanda drinkar när någon ska ut på resa men det är aldrig ngn som nappar,synd!

3:58 em  
Blogger Monica med yffen said...

Du kanske ska åka efter Mamselamsen? Till Hollywood?

4:33 em  
Blogger Bambi said...

Babsan: Tänk va otacksamma folk är!
:-)

Monica: Nja, har inte så mkt "monetas" just nu, annars hade Hollywood varit helt OK...

4:55 em  
Blogger Mildamakter said...

Jag följer med, har inga specifika önskemål, är fullt nöjd bara det är varmt och skönt där ;o)

5:45 em  
Blogger Batbut said...

Vi åker och våldgästar Mamse! Vi får säkert både pensionärs- och grupprabatt på flyget!

7:16 em  
Blogger Bambi said...

Milda: Se där, du är ju lika lättroad som jag! :-))

Batbut: Tror du att hon skulle bli, typ väldigt glad??! *flinar*

ASG!!, funderade på att ta upp, även pensionärs rabatt- fast tänkte det är bäst att akta sig.. Skönt att se att du är i bra form igen..

8:22 em  
Anonymous Anonym said...

Ja vi gör det!!!! Vad snopen hon ska bli... Det var någons pass som gick ut....vem? Inte mitt, eller måste jag kolla passet? 6 mars 2010 går mitt ut, skönt..

8:31 em  
Blogger MB said...

nu är jag här...lite lomhörd...ni får tänka på min ålder "S"

9:38 em  
Blogger Bambi said...

Maleandro: Nu fick du till det igen!! *flinar*

Fast frågan undvek du, va konstigt?!! ASG!!

För naturligtvis vill Ni ha huset fullt av vintertrötta folk- så otroligt kul?! *not* ....:-))

Hur går det med vovven??

9:48 em  
Blogger Malin said...

Jag följer med.. När är det avresa???

1:44 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: Det skulle ha varit kul!

Malin: Så fort vi hittat en sponsor!! :-))

6:07 em  
Blogger Vonkis said...

Ja gudars, tänk om den här vintern kunde ta slut snart. Jag vill ju ha våååååååår!!!

11:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home