onsdag, mars 01, 2006

Missat igen....

Jag är med i sådär 44 bokklubbar, nej inte riktigt men känns så ibland. Inte för att jag ska köpa böcker där, utan för att jag skall hålla mig uppdaterad. Hehe, det lät det...! Ve och fasa, tänk om jag skulle missa nåt!!

Bokklubbarnas affärsidé bygger naturligtvis på exakt den typen av människogrupp, som jag tillhör- mao de tankspridda!!! Jaha, ny tidning från bokklubben, kollar igenom- hittar nåt- beställer på bibblan- river loss "lilla" svarkupongen- kryssar i nej-lägger i handväskan och
GLÖMMER BORT! Tills det helt plötsligt ligger i bok i brevlådan...

Något annat jag missat är hur j*a ont i huvudet man får, när man har bihåleinflammation.....
Fast det är nog mer att jag förträngt det, var ett tag sedan senast. Fick ringa återbud till en kund, det tillhör inte "standard" Det gjorde till och med ont att ha ögonbryn -även om jag inte rörde på dem! Men nu känns det bättre, så jag hoppas på morgondagen. Ibland skulle jag vilja ha en vikarie, tänk så behändigt....!

5 Comments:

Blogger Malin said...

Ja just så är det med bokklubbar det är därför jag inte har några böcker...
Dlir ju jätte dyrt....

Krya nu på dig..
Är lite förvånad att inte dunderkuren gjort dig hel än..

3:48 em  
Anonymous Anonym said...

Du frå provat att ta Rinexin visserligen på recept men det kankse går att fixa då lägger si´g svullanden

6:01 em  
Blogger Bambi said...

Malin: Tror att du -helt klart är mer ordentlig än jag... Fast bibblan är ju gratis...

Ja, trodde oxå det, fast tydligen måste man ha lite mer tålamod- och där var jag sist i raden på utdelningen..
:-)

Babsan: Tack snälla du! Ska kolla om jag kan få recept på det!

8:37 em  
Anonymous Anonym said...

Bokklubbar klarar jag inte av. För farligt. Jag försöker med avhållsamhet från bokus och sånt också. Det har gått bra ett tag ser jag men *peppar*

3:48 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: Det funkar om man bara kommer ihåg att avbeställa! :-)

3:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home