tisdag, februari 28, 2006

Vem har beställt snön???

Vill att någon omedelbart påtar sig ansvaret för det här!! :-)) Det snöar och blåser, har säkert kommit 20 cm under dagen! Hallå, vi har redan haft sportlov!!

Det som är positivt med denna dag är att man faktiskt får äta semla!! Så det ska vi definitivt göra, här gäller det att trösta sig :-) Sedan har ytterligar 2 av mina bokreservationer kommit, mycket lägligt! En till positiv sak, jag känner mig lite bättre! Fast det är ju en "hästkur" 800 mg x 4!! Jag kanske var så förvirrad så jag gick till vetrinären igår, vad vet jag? :-)

Där fick jag ihop 3 saker, inte illa!

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men vad fick du för dos???? Vi har också fått snö helt i onödan faktikst.Nu vill vi har vår.

3:38 em  
Blogger Bambi said...

Babsan: Fick 800 mg kåvepenin, 2 st morgon+ 2 st kväll. Känns mkt, men det var länge sedan jag åt sånt, så jag vet inte.. :-)

Våren ja, undrar just var den har gömt sig. Känns som det var mer december... :-((

3:46 em  
Blogger Mildamakter said...

20 cm?!?!?
Var så förbenat vänlig och behåll eländet uppe hos dig, vi vill INTE ha ner möget hit till Skåne :o)
Skönt att höra att du mår bättre, DET är en verkligt positiv sak det...

4:11 em  
Blogger Bambi said...

Christina: Välkommen! Jaså, även hos dig? Urk!!

Milda: Yes!! Och det är inte slut än, har kommit ÄNNU mer! Verkar redan vara i Skåne, Christina har snö!! Hör Ni inte av mig, ja då är jag insnöad
:-) kanske i flera bemärkelser!!

5:56 em  
Blogger Batbut said...

Vår? Finns det? Idag var det en kund som åkte till BRASILIEN! I TVÅ JÄVLA MÅNADER! Blääääääääääääääää
Och syrran sitter och gosar sig i huset på Rivieran. Där Mimosan blommar. Äckelpotta!
Är jag avundsjuk? Gissa?

7:08 em  
Blogger MB said...

Det var hemskt vad ni är sura för lite snö "ser alldeles oskyldig ut"
Skönt att du mår bättre...rejäl kur måste jag säga....

7:39 em  
Blogger Malin said...

Jag har inte beställt nån j*la snö...
Är ganska trött på den...
Vad penicillinen gäller är det ju så att när man blivis så "gammal" som du behövs så mycket!!!!
*ASG*

7:46 em  
Blogger Bambi said...

Bara som en allmän kommentar -hade svarat alla, och hel**** allt bara försvinner.. Och min IT support har somnat i soffan... -((

Gonatt! Återkommer i morgon!!
Sov gott!!! *Kram*

10:54 em  
Blogger Monica med yffen said...

Här har vi bara fått lite snöfjun i luften en liten stund på morgonen. Men däremot har vi fått galna kosjukelarm i trakten och en djävulsk tandvärk i munnen. Då föredrar jag faktiskt snö.:)

11:45 em  
Blogger Bambi said...

Batbut: Nix, tror att ngn har avskaffat våren! Men Brasilien, de har säkert nån regnperiod eller nåt eller så är det nog alldeles jättetråkigt...Rivieran, men det är ju så hm, ja just det- så mycket turister.. Och inte är min tunga svart av mina lögner, nej inte alls... :-)

Maleandro: Nu är det bäst du tar sidenstrumpor på dig och tassar försiktigt i den snöfyllda bloggvärlden, annars skickar jag ner snöhel** till Spanien! Ja, du ser jag har piggnat till :-)

Malin: Inte du hellre?! Nu har det dessutom kommit ännu mer.... Ang medicinen är det nog definitivt min HÖGA ålder dosen återspeglar.
:-)

Monica: Finns det bara de alternativen, måste jag nog också välja snö- trots allt! :-)

9:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home