måndag, februari 27, 2006

Nu får det vara nog

Nu har jag varit förkyld, feber, snuvig och hela paketet till och från under två månader. Varje gång jag blir lite bättre, börjar det om.... Idag har jag fått en läkartid och nu vill jag ha några dunderpiller, så jag blir frisk och pigg som en mört! Helst som i omedelbart.....

Och säger läkaren att det "bara" är ett virus, så SKRIKER jag!!!


Jag hinner inte med mitt jobb om jag alltid är sjuk, och då blir jag stressad och stress, tål jag inte!
Byta någon ?!!

5 Comments:

Blogger Malin said...

Nix inget byte här men hoppas på att du får piller så du kan bli av med elendet nån gång!!!

10:52 fm  
Blogger MB said...

Stackare...lider med dig....tack för mailet häromdagen.....skriver tillbaka lite senare idag....har en massa ärenden att uträtta idag innan vovven kommer.....men sätter mig ikväll....känner mig lite taskig för att det tar så lång tid för mig att svara :-( Men jag tänker på dig!!!!

11:49 fm  
Blogger Mildamakter said...

Nope, inte byta inte...men jag skrickar hjärtans gärna en rejäl "kryapådig" kram

2:49 em  
Blogger Bambi said...

Malin: Va taskig du är som inte vill byta! ;-)) Skojar bara!!

Maleandro: Det är lugnt! Fast det är bra att du lider med mig ;-)och tänker på mig.. Jag är riktig liten martyr, haha!
Men vovven, va säger du?? På riktigt? Va kul isåfall!! Bilder, tack!!

Milda: Inte du hellre?! Du och Malin är då riktigt knepiga! ;-)
Kramen värmer fortfarande! :-)

3:12 em  
Blogger Bambi said...

Maleandro: Nu har jag kollat på din blogg! Grattis!!

4:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home