fredag, mars 03, 2006

Varit på kontoret idag

Det märktes att jag inte har haft en vikarie.. Rätt mycket papper på skrivbordet! Har fortfarande inte blivit riktigt frisk, ont i huvudet och som grädde på moset-
magkatarr av medicinen..! Jättekul! *not*
Men en sak var jättebra, kanske en ny kund och som i "stor" den här ggn! Fast inser att stor del av helgen, får tillbringas på kontoret, men jag kan ju inte riktigt gnälla för det egentligen, ville ju ha mer att göra - och amen! nu har jag det! :-)

Fredagsmyset är under kontroll, Väduren lagar mat, jag får slappa! Det är lyx!! Vet Ni, "matte" med vovvve dök inte upp!! *funderar* kan det ha nåt att göra med, att jag satte inte bara ett men två! onda ögon på henne.. :-) Tänk så trivsamt, att det fungerade! Svartsjuk? Ja, såklart!
Den dagen jag inte är det, har jag tappat intresset totalt!
Ha en trevlig fredagskväll!

7 Comments:

Blogger Monica med yffen said...

Grattis! Till den nya kunden, menar jag.

Och dubbelgrattis till att du lyckades skrämma bort hundmatten.:)

6:33 em  
Blogger Mildamakter said...

Heja Bambi...på alla fronter! ;o)

6:34 em  
Anonymous Anonym said...

Heja Bambi! Du är bäst!

6:39 em  
Blogger MB said...

Stressigt men skönt samtidigt låter det som :-)

6:58 em  
Blogger Malin said...

Grattis till nya kunden... Låter stooort!!!
Ha nu en skön helg och krya upp dig ordentligt!!

7:54 em  
Blogger ... said...

En liten hint: http://www.tradera.com/auction/aid_25460477

Ha en skön helg!

9:10 em  
Blogger Bambi said...

Bara så där - hotmail har problem! Och vad, har då inte jag?! Nu kan jag ju inte kolla någonting... Grrr

Väduren är inkallad, fast han tycker jag ska typ, andas lite och ta det lugnt.. Dubbel grrr..

Ni som har min hotmail adr- om jag inte hör av mig- beror det endast på det här- OK?! Innan jag tydligen avlivade den andra "Bambi bloggen" fanns det en g-mail- skall nog kolla, om jag fick med mig den till den här... OK, jag kommer i allafall in på min blogg...

Monica: Jag är inte helt säker på punkt 1- men hoppas! Ang nr 2, *flinar* Tänk vad jag kan! :-))

Milda: Tack! :-) *lite blygsam rodnad* Men den som är min- är MIN!.. Och där hamnar jobb lite längre när, hur mkt jag än behöver det...

Anne-Maj: Nu är jag inte bara lite röd om kinderna utan jättemkt och rörd! Tack!!!

Maleandro: *flinar* Yees, det är både och..fast magkatarr hatar jag!

Malin: Tack snälla du, men jag har inte fått dem helt i håven ännu- men hoppas.. Ha en härlig helg, Ni också!

Kimmi: Skojar du, har du tröttnat?
Hade jag varit säker på den här ev nya- hade det varit klart!

Ha en härlig helg och ge gumman en puss från mig- gulligare tjej har jag nog inte sett- utom min egen flicka då.. :-))

10:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home