måndag, mars 13, 2006

Inget högt tempo idag...

Jag har varit helt okristligt lat, rent ut sagt! Jätteosmart, får jobba som en galning i morgon! Och helt mitt eget fel, kan inte ens skylla på någon annan :-) Sa jag det, två sjuka barn hemma...
Ja, jag vet det är så otroligt, så man måste bara skratta åt det! (Hade kunnat jobba, de har skött sig bra själva...)

Jag har just avslutat min "kur", tror jag skall börja bära skyddsrock och alla övriga tänkbara skydd, då kanske jag slipper den nya varianten... Nu skall jag slänga i mängder med vitlök i maten, så är det ingen som vill prata med mig i morgon= jag kan jobba snabbt & effektivt!!

PS. Vet Ni fördelen med barnkalas? Det blir mycket smågodis över, iaf om man har stora mängder från början!! DS

3 Comments:

Blogger Malin said...

Nä hur kan de va så mycket sjuka.... Tycker synd om er..

Godis är gott!!!!
Jätte gott!!!

6:06 em  
Anonymous Anonym said...

Tur att du har godis .Hur gmala är dina barn???

6:19 fm  
Blogger Bambi said...

Malin: Det är totalt obegripligt! Godis är väldigt gott!

Babsan: Godis kan hjälpa i många fall! Lejon 1, 12 i aug, lejon 2, 10 i augusti, "gumman" 8 år och oxen blir 6 i april.

8:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home