söndag, mars 05, 2006

Trött!!

Med tanke på dagens trassel, blev det en viss förskjutning av min arbetstid....
Nu går ögonen i kors, så jag tror det är dax att lägga ner för idag. Har i allafall lyckats göra halva året av det hela året (Ni fattar va?) som ju skulle vara fix färdigt klart idag och egentligen hade jag trott, att jag hade hunnit fixa klart näringsbilagorna... haha- inte direkt...

Så nu skickar jag en liten vädjan till övre makter

1. Ingen mer snö i morgon- snälla!
2. Inga sjuka barn i morgon- ännu mer snälla!
3. Be min printer att uppföra sig- som i jättesnälla!

Om det här är omöjligt, kan jag så be att få en express leverans av valium, tack!!

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag ska be för dig... *ber högt*

9:45 em  
Blogger Monica med yffen said...

Det har slutat snöa här nu!

Och alla barnen har ju varit sjuka så de borde vara friska imorgon.

Och printern - har du lyckats sparka på den än?

10:07 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: *viskar jättetyst*, det verkar fungera... än så länge...*s*

Monica: Att barnen har varit sjuka innebär inte att de behöver vara friska, de kan ha hittat en ny liten bacill- under tiden! *s*

Det tog 2 min från Väduren öppnade ytterdörren tills att printern funkade!! Förstår att jag blir helt "tossig"?! Det känns personligt!!

Nu ska han snart iväg, jag kanske ska köra den mjuka linjen idag och gå och krama printern, innan han åker? *s*

8:53 fm  
Blogger Malin said...

Valiu är inte hälsosamt... Prova en avslappnande massage eller nått i stället....
Ja man ska ju va rädd om sig..
Jag tror att printrar har ett eget liv för så kan det minsan va här med...

6:09 em  
Blogger Bambi said...

Malin: Valium eller liknande preparat borde ingå i varje 4-barns familj!! Massage? Ja, när du säger det- upptäcker att axlarna är ovanför hårrötterna...
Printrar är yttert tempramentsfulla... :-)

9:48 em  
Blogger Vonkis said...

Kanske bored du ge printern en massage? Klappa den ömt och säg att den är jättebra. Det fungerar säkert.

11:07 fm  
Blogger Batbut said...

Jag tycker Du ska ge printern lite valium och så tar Du ett glas vin! Annars kan Du ömsom klappa ömsom hota printern. Eller helt sonika kasta ut den!

12:20 em  
Blogger Vonkis said...

Nej nej Batbut.

Man ska vara snäll med sina saker. Säga snälla saker till dem så att de vet om att de är uppskattade.

4:08 em  
Blogger Bambi said...

Vonkis: Om man säger så här, printern ligger väldigt risigt till!!! Massage till printern? Nope!! Med tanke på vilken huvudvärk maskinen ger mig, borde den ge MIG massage!! :-))

Batbut: Jag får stesolid + vin!!
Har en känsla av att printern kommer att flytta snart! :-)

Vonkis: Är man snäll, är andra snälla tillbaka- om inte- ja, då är det tufft!!

8:58 em  
Anonymous Anonym said...

Funkade bönen? Gick allt vägen?

9:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home