torsdag, mars 16, 2006

Positiv ska man vara!

Milda Makter brukar ha positiva listor, så jag härmar i ett försök att pigga upp mig....

1 Det snöar inte (just nu...)

2 Håret blev inte grönt, även om jag glömde att jag hade toning i ( men mörkt blev det...)

3 Även om jag klippte luggen med en slö kökssax kunne det ha blivit värre (hm...kanske)

4 Det är fortfarande bara 2 sjuka barn hemma (nu ringer säkert telefonen snart...)

5 Jag är bara lite jätteförsenad till jobbet ( hinner nog lagom till lunchen...)

Tänk va positiv jag kan vara! Lejon 2 har just rullat in hunden i en filt och läst gonatt!!saga för honom. Han somnade eller också är han i chocktillstånd... Men jag tror nog att lejon2 börjar tillfriskna.....

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heja Heja! från Plugghästen som tar rast ännu...

10:27 fm  
Blogger Malin said...

Du som Milda skriver otroligt possitiva och roliga listor.... fniss fniss...

11:30 fm  
Blogger Vonkis said...

Ok, min positiva liste

1. Jag har bara lite ångest över att uppsatsen ska vara rättad och inskickad idag och jag inte har någon inspiration att rätta det som ska rättas.

11:38 fm  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: Rast är jätteviktigt! Helst med kaffe o en chokladbit till...

Malin: Javisst, är jag possitiv- måste vara ngt jag ätit :-)

Vonkis: Lite ångest är mkt bättre än jättemkt ångest. Skickar lite inspiration NU !! Fick du den? :-)

12:58 em  
Anonymous Anonym said...

Gott med positiva människor, det blir goda ringar på vattnet av tankar som du har...härligt...

11:37 em  
Blogger Vonkis said...

Lite inspiration kom fra, den tar jag med mig till Uppsala nu när jag åker.

10:30 fm  
Blogger Bambi said...

Lena: Välkommen! Det händer då och då, utom när jag är jättesur :-))

Vonkis: Bara lite? Då snodde express killarna lite, för jag skickade jättemycket! :-)

12:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home