måndag, augusti 06, 2007

Inte!!

Tro att man själv kan avgöra hurvida man kan vara med eller utan anti depp medicin.... Lyckades förtränga att jag faktiskt har dem av en/flera orsaker och trodde jag kunne bara lägga av- verkligen osmart! Uuurk, har mått mindre bra.... Besinnade mig och började om igen.

Min hjärna snurrar som en hysterisk duracell kanin, fick påminnelse från Väduren att just så är det när man mår som jag gör. Tack och lov för honom!

Pingar inte längre, skriver för mig själv just nu.

3 Comments:

Blogger deeped said...

Jag har också försökt att sluta. Och min fru. Det är kanske bara att inse att man behöver pillren?

10:52 em  
Blogger Mildamakter said...

Misstänkte att det var nåt sånt här...stor kram till dig vännen!

5:32 fm  
Blogger Bambi said...

Depp.Ed: Ja, du har rätt. Tyckte jag hade så mycket biverkningar, men hade glömt hur det kändes utan medicin. Rakt ner i källaren i full fart.....

Milda: Tack, snälla!

10:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home