söndag, mars 19, 2006

Det kommer Ni inte att tro på..

Fast det är helt på riktigt!! För ett tag sedan berättade jag ju om "uppraggning" via hundar.....
HON kom idag!! Eller snarare sagt nu på kvällen... Höll på att fixa en st barn i ording för kvällen i badrummet när det ringer på dörren.. Och Yess, här har vi matte +dog, som vill "leka"! Väduren öppnade och pratade, oxen som jag höll på att göra i ordning, kan säga att det gick jävligt snabbt....

Undrar om hon blev lite förvånad när jag hoppar ur badrummet med en liten "oxe" i handduk- jag med håret i stor tofs, utan make-up (skiit...) , fast mina grön/blå ögon hade ändrat till den svarta varianten...

Ut och gå med hundar, sure baby, när grisar kan flyga.. Särskilt om man är jättesnygg i håret, full makeup osv osv Jaja, en utmaning kan jag ta, i morgon ska de leka igen- fast tror inte det är Väduren som går kvällspromenaden- haha..surprise.... Om jag har horn? Vet Ni väl!! Och Dark Angel-läs och lär!! Ditt hundtrick är alldeles för diskret-här är det raka rör som gäller...!!! :-))

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Där är bambi i sitt esse! Heja Bambi!

8:36 em  
Anonymous Anonym said...

Ojoj! Var det dig jag var hemma hos? *S*
Neeeej! Jag bara skämtar!

Borde tänka på håret och makeupen när jag försöker med hundtricket igen!
/D

8:44 em  
Blogger Batbut said...

Snabbt! Du måste intensivträna hunden till att kissa mot hennes ben! Det går, jag lovar! Då lär hon tänka sig för en och annan gång innan hon vill ha sällis av er igen *s*

9:32 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: Det är jag, med horn!!

Dark Angel: Klart det inte var du, du lever ju fortfarande... :-))
Tänk på helheten, men akta dig för gifta män med arga fruar...
:-))

Batbut: Min hund är en fjäskapa!! Hon bara "gulle gull" och den förrädaren slänger sig på rygg och vill bli kliad på magen Råkade jag nämna att hunden är en "han"..:-)

11:16 em  
Blogger Mildamakter said...

Heja Bambi..tuta och kör! ;o)

6:07 fm  
Blogger Bambi said...

Milda: Gasen är i botten!

8:24 fm  
Anonymous Anonym said...

Men vilken fräck en!!!!!Jag trodde du skämtade ......

9:07 fm  
Blogger Bambi said...

Babsan: Ja, det låter onekligen som ett skämt! Fattar inte riktigt hur man kommer på tanken??

9:35 fm  
Blogger MB said...

Men Bambi.....man har alltid full förförarmundering när man är ute med hunden.....det har jag :-))) SKJUT HENNE!!!!!

11:36 fm  
Blogger Bambi said...

Maleandro: Är det därför JAG aldrig blir uppraggad på hundpromenader :-))

För övrigt glädjer det mig, att se fler med temprament.... :-)

4:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home