tisdag, mars 21, 2006

Enligt dagens tidning kommer våren

om ett veckor och då ska det gå jättesnabbt! Om det stämmer, är det dags att snabbanta! Inget gömma "krockkuddarna" under stora tjocka och långa tröjor inte, utan nu blir det dags för små skira tunna toppar.... Jiises, varför tänkte jag inte på det när jag sitter här och ylar om vår??

Ja, bara den dumma isen försvinner mer från gatorna, kan vi börja med längre hundpromenader- så man får fin vältrimmade ben, ni har väl sett att man SKA ha shorts i år?? I alla möjliga och omöjliga sammanhang...Vem har hittat på det???

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Shorts har jag alltid haft.. Såna sport...Ja jag ska nog börja banta också så jag kommer i min gamla baddräkt.

11:00 fm  
Blogger Mildamakter said...

Inte jag i alla fall. Mina ben lämpar sig då apselut inte för exponering, varken sommar eller vinter :o)

11:31 fm  
Blogger Malin said...

Mina ben är mitt minsta problem... Magen...... Har väl lagt på mig sådär 5 kg sen förra sommarn...
Nu blir det till att ta tag i träningen..

2:20 em  
Blogger Annapelu said...

Våga vägra shorts! Jeanskjol är grejen, lagom lång till knäna o så ser man hyfsat välklädd ut.

Till det kan man ha ett linne som är lite utställt. Det finns en hel del att välja på som lägger sig fint utanpå valkarna utan att framhäva dem.....

Fast jag som är GI:are kommer nog att gå i åtsmitande pytteshorts och en liten top... ;-)
Tänk Jessica Andersson HA HA HA HA!

3:58 em  
Blogger Morgondimma said...

Hjälp jag har inte heller tänkt på det, med min vårframkallande manikyr.. Jag tar tillbaka ALLT!!

7:18 em  
Anonymous Anonym said...

Våga vägra shorts lät bra

8:01 em  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: I trädgården, OK! Men inte på "stan" !!

Milda: Den biten är lättare på vintern!

Malin: Jag nämnde väl "krockkuddarna"? Hm..

Blogoholic: Jeanskjol är helt OK! GI, har jag inte berättat hur galen jag blev när jag provade det?
Lycka till! :-))

Morgondimma: *kikar ut genom fönstret* sorry- det är för sent! :-)

Babsan: instämmer!!

4:34 em  
Blogger Monica med yffen said...

Mitt bantningstips just nu: feber och kikhostliknande hosta i flera dagar. I alla fall får man träningsvärk så det förslår.

7:56 em  
Blogger Batbut said...

Gissa varför jag förespråkar dykardräkt!

11:09 em  
Blogger Bambi said...

Monica: Det har jag provat i flera månader- funkade inte! :-)

Batbut: Även när du har kundmöten??
:-)))

9:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home