torsdag, mars 30, 2006

Nedräkning..

Imorgon kl 10.30 ska vi träffas på sjukhuset.. Väduren och jag, skall hämta mamma och mina 2 "småsyskon"och få mer ingående info. Men en sak är klar, det har brustit i det sk systemet, har man haft cancer- ska de sk. efterktr- åtminstone inkludera ett jäkla enkelt blodprov..vilket inte skett...

Men jag tror inte det är helt OK, att hoppa på läkaren just i morgon, pga mamma- men tro inte att det här kommer att "glida"-alla har vi olika sätt att agera, när det gäller ledsen/ilsk/totalt tvärförbannad... I morgon kommer jag att vara kontrollerad, tills "Väduren" sparkar på mig.

"Väduren", är tack och lov lugn- fast han står ju ett steg bakåt- men hur som helst- han får lov att sparka mig på benen- om mitt humör tar överhand.. Yees, så jag bedövar mig, just nu- tar ett glas (som i flera..) vin, söker tröst i musiken- 30+var luuvlig- fast det trodde jag inte då - inte totalt- men herregud, vad visste jag då..

*skakar på huvudet* Så nu ska jag bara hitta nån att trösta mig med inatt (Ja, som i musik...) Kanske "born to run" igen.. även om jag är 40+men jag är nog också "born to run" fortfarande.... Natti- sweet dreams..!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas mötet med läkaren går bra. Det är bra att man träffar och frågar så mycket, ju mer man vet kan man förhoppninvsis hantera situationen. Skickar kramar

9:50 fm  
Blogger Malin said...

Hoppas det har gått bra.
*kramar om*

12:48 em  
Blogger Bambi said...

Blev inte bra...

5:02 em  
Blogger Bambi said...

Blev inte bra...

5:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home