torsdag, mars 30, 2006

Trassel och sjukdom

Stabilt är det inte, men jag har mer fotfäste igen. Det har varit en massa konstigt trassel med det mesta och så blev min mamma sjuk. Hon har tidigare haft cancer, blivit op. fått cellgift och strålning. Läget skulle vara under kontroll, men det var det inte. Hon blev väldigt sjuk och blev inlagt, efter några långa dagar fick vi besked det har spridit sig, så hon har metastaser på båda lungorna. Vad som sker framöver vet vi inte, skall till läkare i morgon och få mer info.

Så det har var mycket känslomässigt men nu gäller det att samla krafter, för nya tag och hålla tummarna för det bästa!

18 Comments:

Anonymous Anonym said...

Varma tankar till dig Bambi och hoppas att allt blir bra trots allt! Kramar

10:43 fm  
Blogger Bambi said...

Babsan: Tack, snälla du!

11:15 fm  
Blogger Gagga said...

1000 varma styrkekramar

11:37 fm  
Blogger deeped said...

Tankar till dig och din familj.

11:41 fm  
Blogger Bambi said...

Gagga: Tack, styrka är just det jag behöver!

Deep ed: Tack, värmer!

12:23 em  
Blogger Monica med yffen said...

Massor av styrkekramar härifrån också.

12:26 em  
Anonymous Anonym said...

Oj säger jag. Ta hand om dig, din familj och mamman. Massor med kramar.

1:58 em  
Blogger Malin said...

Vad jobbigt. Mamma är alltid mamma.
Skickar tonvis med styrke kramar och gott hopp till dig/er.
Hör av dig om du behöver du vet var jag finns!!

3:07 em  
Blogger Bambi said...

Monica, tack! Det riktigt känns!

Anne-Maj: Tack, vi ska ta hand om oss, är bara nervös inför morgondagen- vilket besked vi får..

Malin: Det är ju så, och med tanke på våra duster, blir det "kymigt" värre... Tack, jo jag vet var du finns :-)

Och till Er alla, cybertankar och kramar är helt klart underskattade!! Det betyder oerhört mycket för mig och ger mig styrka!!

3:53 em  
Blogger Annapelu said...

Vad tråkigt att höra att din mamma är dålig. Sköt om henne och er själva. Kram!

4:05 em  
Blogger Batbut said...

Bambi, Du vet var jag finns om Du behöver. Se nu till att vara ego - tänk på Dig och Din familj i första hand. Vad ni behöver för att hänga ihop. Strunt i kunderna - det kommer alltid nya! Ta hand om varandra så gott ni kan
Kram belladonna

6:29 em  
Blogger Morgondimma said...

Skickar stärkande tankar till din mamma, till dej och resten av familjen. Ta hand om er. Kramar

7:27 em  
Blogger Vonkis said...

Jag tänker på er och ber en bön för er allihop.

7:58 em  
Blogger Mildamakter said...

Tänk på vad jag har sagt... och var rädd om dig!
*stoooooor kram*

9:37 em  
Blogger Bambi said...

Blogoholic: Tack och kram till dig med! :-))

Batbut: Tack för allt... (du vet..)
Men ta hand om dig själv!!!, skatt-du tar på dig för mkt...Inte konstigt att du får ont i huvudet!
Buona notte, amica mia! :-))

Morgondimma: Tack snälla du! Just vad vi behöver- styrka!! Kram till dig också!

Vonkis: Tack min vän, det är just det vi behöver! *kram*

10:02 em  
Blogger Bambi said...

Milda: Lyssnar alltid på dig! Ska försöka...'kramar om*

10:05 em  
Anonymous Anonym said...

Jag skickar också många varma kramar till dig och din familj!
Ta hand om varandra nu!

/D

12:59 fm  
Blogger Bambi said...

Dark Angel: Tack för varma kramar!

8:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home