fredag, maj 12, 2006

Ännu en vecka....

Fattar knappt att det redan är fredag...Har haft fullt upp den här veckan, mycket jobb, mycket mamma och mycket barn! Mamma har i allafall till slut lyckats genomföra omgång 2 av cellgiftbehandlingen, hoppas hon skall må bättre den här gången. Kunderna är nog inte helt nöjda med mig, har inte nån bra arbetskoncentration. Och maj är månaden där de gör ALLT i skolan! En massa olika tider att passa, matsäckar som ska packas, utvecklingssamtal- rubbet!
Kul för barnen, mindre kul för oss som redan är för stressade. Skönt att det snart är sommarlov, så vi föräldrar slipper läxor!! Nu ska jag jobba lite, ha en trevlig fredag!

8 Comments:

Blogger Malin said...

Hoppas helgen blir bra..

2:11 em  
Blogger Batbut said...

Skönt att se att Du håller ihop! Hoppas att det fungerar den här omgången för Din mamma. Ta nu ett STORT glas vin och koppla av.

10:03 em  
Blogger Vonkis said...

I skolan jag jobbar i har rättningen av nationella proven precis avklarats, nu ska det "bara" skrivas kunskapsprofiler i tre ämnen på varje barn. Det blir en del. Jag lider verkligen med de lärare som sitter med all detta.

I alla fall, det jag skulle skriva var att jag önskar dig och din familj en underbar helg med lagmt mycket aktiviteter och en massa mys.

Kram

11:53 em  
Blogger Monica med yffen said...

Håller med dig om att allt händer i skolan i maj-början av juni och att det ska bli härligt skönt med kravlösheten som sommarlovet bär med sig.

Hoppas att din mamma mår bättre efter den här behandlingen.

9:08 em  
Blogger Bambi said...

Malin: Jag har "hoppat" måsten idag, kroppen ville inte.. Så det blir nog rätt OK :-))

Batbut: Nja, sådär på nr 1 men jag är i allafall här...Yees, hoppas oxå.. Klart jag tar till mig goda råd, tar ett glas till
:-))

Vonkis: Jag önskar det samma till dig, ha en skön helg! *kramar om*

Monica: Ja, varfor kan man inte fördela lite ???
*ännu mer gråhårig*
Kan baske mig bli sponsrad av nåt hårtonings bolag :-))

Och tack för omtanken! *glad*

Och till Er som tittar in hos mig och kommenterar, jättestort tack!!
Jag är inte direkt rolig- det vet jag, men livet är som det är...

Bara det lugnar sig liiite, så får Ni nog se lite bättre sidor av mig... :-))))

Helt otroligt i nuläget, men faktum är att jag är en positiv och rätt så trivsam person "på riktigt" *flinar*
Ha det gott!! Puss&Kram!!

10:35 em  
Blogger Mildamakter said...

Hoppas att du har fått ha en lugn och mysig helg

9:22 em  
Anonymous Anonym said...

Dottern nr 2 kom med lapp och sa att dom ska till Borlänge på museum i morgon. Matsäck!!!! Himmel och pannkaka tänkte jag! Det blir pannkaka i matsäcken! Vet hur det känns...

10:35 em  
Blogger Bambi said...

Milda: Har varit rätt lat! :-))

Anne-Maj: Just så! Och stort sätt varje dag i maj...*suckar*

10:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home