fredag, maj 05, 2006

30+ var en fin ålder...

Kan man inte spola tillbaka?? :-))

Det har varit en kass vecka, jobbat som en idiot och mammas behandlingar har nästan tagit livet av mig också...! Hon skulle in och få omgång 2 av 3 med cellgifter, behövde ny omgång av blodtrans, innan cellgiftet- och helvetet bryter loss- har tagit hela veckan, att utreda varför- hon blev så sjuk, men tydligen fel på blodet, hon fick--Yees, var ju just va hon behövde som, grädde på moset!! Lite bättre idag, men behöver ny blodtras, innan cellgiftet kan sättas in- hoppas de hittar rätt blod den här ggn---

Så därför vill jag vara 30+ igen istället för 40+.....Gud, jag behöver "space" Vill ha gå ut och dansa, äta gott, dricka lite för mycket, träffa roliga/knäppa människor, vara "jag", ha sovmorgon - som i jättelänge....

För att inte bli helt tokig- fixade jag ett eget alternativ- Yepp!! Tog "ledigt" 2 timmar och satt ute i solen, 25+ !! Är inte ljusblå längre.. :-)) Grillade på em, jiises, va gott det blev! Drack öl och dansade med min älskling + de barn som ville vara med, på kvällen.. :-))
Det blir nog bra!! Nä, det blir det ju inte, men måste försöka tro på nåt----

2 Comments:

Blogger Vonkis said...

Det är nog sant som det sägs, en olycka kommer sällan ensam. :-(

Jag hoppas verkligen att det ordnar upp sig.

Annars lät det härligt att sitta i solen och det lät ju inte helt fel att grilla heller.

11:46 fm  
Blogger Bambi said...

Vonkis: Ja, det stämmer! Och stort tack!!

Men som du ser är jag bra på, att "pigga" upp mig :-)) Grillning och sol kommer jag, att tjata om hela sommaren lång..
:-)))

5:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home