söndag, april 23, 2006

Söndag igen...

Nu känns det som tiden rusar iväg... På lördag fyller lilla oxen 6 år och bara det är otroligt- minstingen...Hade avstämn möte med en kund på kontoret idag och det gick fint, han var så gullig så han hade med en flaska gott vin till mig... Ja, det är klart att jag smakar på det just nu, annars kunne jag ju inte veta att det var gott :-))

Men det är en skön kontrast emot de där dagarna, så jag känner, att ingenting fattar jag och alla mina kunder kommer att strypa mig, för jag har säkert gjort en massa otroliga fel som i typ alltid...

Inte nog med att jag är drottning av kommatering, är även det när det gäller dåligt självförtroende- vissa dagar.. Men det får jag säga, något som också hjälper mig, är att jag ser- jag är inte ensam om det! Och det är i bloggvärlden, man vågar vara mest ärlig....

Av naturliga skäl, eftersom en viss anonymitet råder.. Men som i det mesta, "pratar" man om det, blir det hanterbart (ibland) Men nu känner jag mig lugnare, var som en duracell kanin innan mötet...Konstigt egentligen, trodde man blev säkrare med åren, men inte fasiken var jag så här när jag var 25- 30!! Är jag kanske klokare istället?? :-)) Ha en skön söndags em/kväll!