onsdag, april 05, 2006

Molnigt och grått....

är det idag, våren är seg tycker jag. Mamma skulle in på en omgång cellgift igår men det blev strul, nåt trassel med njurarna så det måste visst sättas njurkateter först. Väntade först hela gårdagen men ingenting hände, pratade med henne på morgonen och forfarande ingen tid.

Så nu blir det ny väntan, först på det, sedan att värdet ska går ner och efter det själva behandlingen. Att inte veta samt vänta tillhör inte det jag är bäst på....

Väduren fyller år i morgon, så jag ska samla mina löss och ge mig iväg i jakt på lite presenter. Har lite idétorka i år, så jag är inte helt på det klara med vad jag ska köpa. Ett paket från varje barn, ett från mig och ett från hunden.... Hjälp, nu måste jag vara lite kreativ!!

8 Comments:

Blogger Monica med yffen said...

Det är ju samtidigt tur att det är födelsedag på gång så att du har annat att tänka på för en stund.

Jag håller med - det är jobbigt att vänta på något som man inte själv kan påskynda.

10:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Väntan är det värsta jag vet! Man kan bli galen! Det blev jag:-) MmY har rätt att det är tur att du har något att göra. Fråga i affären om dom har något förslag som du ev. nappar på?

11:01 fm  
Blogger Mildamakter said...

Väntan och ovissheten är alltid värst, och man känner sig så maktlös.
*kram*

1:55 em  
Blogger Bambi said...

Monica: Ja, faktiskt! Först fick mer eller mindre panik, bara vid tanken att åka iväg- men det blev bra!

Anne-Maj: Jag blev kreativ när jag väl kom i gång.. :-)

Milda: Rätt på alla tre och jag väntar fortfarande.... *kram tebaks*

3:21 em  
Blogger Mildamakter said...

Förresten - du har räknat ut vem som lämnade receptet på citronsillen, eller hur??..*leeeer*

3:34 em  
Blogger Bambi said...

Milda:*flinar* Ja, det klart jag har :-) Fast jag trodde inte att ngn... ja... Btw, har kommenterat där, har hon räknat ut det? Det här blev ju riktigt roligt :-))))

3:48 em  
Blogger Mildamakter said...

*flinar*

5:32 em  
Blogger Bambi said...

Milda: Utom när jag totalt strular till det.... :-))

8:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home