lördag, april 22, 2006

Skyll mig själv...

Jag sa det inte ens högt, skrev bara här att jag funderade på att "flytta" ner till kontoret igen....
Helt rätt!! Lejon 2 har 39,6 i temp....Idag hade jag tänkt och ändra från min ljusblåa ansiktsfärg till lite mer gyllene- då går solen i moln! Jaja, bara det inte börjar regna för vi ska såklart grilla igen- fast för att variera oss blir det fisk idag. Annars två barn hos kompisar, sjuklingen som sover, samt Lejon 1 på väg in i playstation världen... En helt vanlig dag hos familjen Bambi!

6 Comments:

Blogger Monica med yffen said...

Nej, vilken otur! Hoppas att febern ger med sig snabbt.

Själv har jag jobbat och inte heller kunnat sola ngt idag.

5:14 em  
Blogger Vonkis said...

Jag "hötte" med fingret åt alla basilusker och fulvädergudar. Hoppas att det hjälper.

8:02 em  
Blogger Bambi said...

Monica: Det är lite orättvist idag!

Vonkis: Du är då en skatt! Nu tror jag det löser sig! Tack, -))

8:18 em  
Anonymous Anonym said...

Nämen, va orättvist! Men barnen växer och det är övergående brukade jag tänka. Det funkade! Kramen Hur med din mamma?

8:51 fm  
Blogger Bambi said...

Anne-Maj: Jag har tänkt så i många år nu... :-)) Han är mer pigg idag i allafall!

Mamma- inte så bra...Tagit första ggn med cellgift och mår dåligt av den- en vecka kvar till nästa omgång och det skulle vara skönt, om hon fick några bra dagar- innan nästa omgång....

11:10 fm  
Anonymous Anonym said...

Cellgifter, ja usch inte vill man ta själv.

9:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home