fredag, april 21, 2006

Fram med grillen!

Nej, det är inte så varmt att man direkt har lust att sitta utomhus, men grilla går ju.... Mindre halsont och mindre förkyld, whisky är rena rama medicinen! Inte super produktiv idag, men det som jag fixat blev strålande bra, ska stämma av med kunden på söndag.

Får nog prova och flytta ner till kontoret igen. Är helt klart att utmana ödet, får då brukar ju hela familjen insjukna, men börjar bli lagom trött på att ha köksbordet som kontor...
Nej, nu ska jag ta lite fredag med god mat & dryck och snälla barn.
( Ja, jag tror på tomten också...)

5 Comments:

Blogger Monica med yffen said...

Men tomten finns väl, eller...?

4:32 em  
Blogger Malin said...

Om tomten finns hoppas jag att han kommer hit och gör mitt barn friskt NU innan hennes mamma får dån dimpen......
Något uttråkad idag JA..

Nå ja det går ju över i alla fall... Ska inta bara klaga....
Kunde ju varit värre..
Kram från gnäll Malin

5:24 em  
Blogger Batbut said...

Klart tomten finns! Hoppas fredagen blev så soft och skön som Du förtjänar! C U baby! Snart får det bli GBG och lite (= mycket) vin!

10:55 em  
Blogger Vonkis said...

Självklart går det att grilla ute nu. Man behöver ju inte sitta ute och äta sedan, det är ju själva grillandet som är det centrala.

Tomten. Han finns han. Jag såg han i förrgår.

7:48 fm  
Blogger Bambi said...

Monica: Det är olika dagar det! :-)

Malin: Har skickat önskan till tomten från dig! Nä, du gnäller inte, det ÄR jobbigt med sjuka barn! Skitjobbigt!!

Batbut: Efter hot om indragning av fredagsmys, lugnade de små liven ner sig en aningen....så det blev OK. När kommer du? :-))

Vonkis: Instämmer! Det är bara så gott, tror jag ska börja göra det vintertid också.. :-)) Jaså, du såg honom?! Ja, han har väl semester så här års och passar på att kolla in andra ställen :-))

10:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home