måndag, januari 29, 2007

Mycket nu....

Har nog förrivrat mig en aningen och plockat på mig mer jobb, än vad jag egentligen orkar med. Det är den där gränsen "vill mycket"/ "hur mycket man orkar"- brukar ha lite problem med den. Fick också för mig, att jag klarar mig utan antidepp medicin- vilket var helt fel....

Natten tror jag ingen skulle vilja ha bytt med mig! Panikångesten brukar hålla sig utanför hemmet. Så var dock inte fallet under natten. Natten kan vara kymig i allafall, allt man tänker på förstärks så enormt mycket. Den här natten hann jag avverka rätt mycket som ligger och gror. Tur att det är morgon, men synd att jag inte sovit. Får jobba lite och vila en stund sedan.
I morgon är det nog en bättre dag!

10 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Lilla gumman...*kramar om*. Du vet var jag finns om det är nåt...

1:56 em  
Anonymous Anonym said...

Åj, en ny dag kommer i morgon. Ta dig tid du behöver och orkar med. *kram* *host* Hushållsgörat blev lite för mycket idag, lovar vila resten av dagen. Gör du det också?

Anne-Maj, jag måste logga in ...

2:39 em  
Blogger Bambi said...

Milda: Tack!! o *kram*

Anne-Maj: Ja, det är bättre idag :-)) Blev ingen vila, men ska ta en längre promenad idag. Krya på dig o *kram*

11:37 fm  
Blogger Monica said...

Jag har lyckats hitta stoppknappen ibland. Rekommenderas! Det var lättare än jag trodde.

2:15 em  
Blogger Bambi said...

Monica: Det var bra gjort! Har lite svårt att hitta min....

11:27 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag vill inte byta med dig.

Hoppas dagarna blir bättre!

12:53 fm  
Blogger Batbut said...

Bella donna, ibland måste man låta säkringen brinna av så att det blir en automatisk tvärnit! Och då kryper man upp i soffan, sätter chokladasken i knäet och plockar fram en god bok. Du vet var jag finns om det blir för mycket - hang in there! Du grejar det och Du kommer landa på fötterna. Promise!

2:09 em  
Anonymous Anonym said...

Hallå? Var är du nu? på löpbandet eller utanför, eller i omklädningsrummet?

8:48 fm  
Blogger Vonkis said...

Oj, det där lät ju inte så bra. Hoppas att det varit bättre sedan du skrev det här. *kramar om*

1:19 em  
Blogger Bambi said...

Dark Angel: Nej, tyvärr blir det sämre....

Batbut: Ja, tror jag gjorde det...Man ska ju inte utmana ödet och säga att det inte kan bli värre- så det gör jag inte....

Kanske kan jag hitta balansen, tack för ditt stöd och att du tror på mig- då kanske jag också kan göra det :-))

Anne-Maj: Ska skriva ett nytt inlägg nu, så ser du vad jag gör.

Vonkis: Tack för go kram! Nej, det är mindre bra- därför är jag så osynlig. Skriver om det i nytt inlägg.

9:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home