fredag, augusti 10, 2007

Lejon 1

13 år idag! Gud, vad jag älskar dig, fast du gör mig galen! Min ljuvliga, underbara, tokiga son! Visst har jag dåligt minne men inte i det här fallet....

Jag och din pappa väntade så på dig! Vi bodde i innerstan och det var varmt så in i h* Balkongen på 5:e våningen var full med blommor, som din pappa fixat och vi kollade på fotboll samt fyrverkeri från city, samtidigt som vi räknade värkar...

Vi hade gjort klart för din ankomst, med en skön säng och alla tilbehör. Det var nog den endaste ggn som du kommit i tid, luuve! Fast det tog ju ett jävla tag....

Älskar dig.....

2 Comments:

Blogger Vonkis said...

Grattis i efterskott!!!

2:03 em  
Blogger Bambi said...

Men jiises! Det här har jag inte fått i boxen! Tack, snälla du!

11:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home