torsdag, oktober 04, 2007

Inte så kul

är jag! Uppdaterar inte och skriver inga roliga saker....Nja, det är mycket strul...
Ångest har jag haft gott om! Har försökt jaga demonerna själv nattetid, utan större framgång. De senaste dagarna har jag slumrat in till insomningstabletter och faktiskt fått en vettig sömn och en tillika vettig dag! Orkat med ungarna som jag älskar över allt, "Väduren" och även arbete.

Det är så mycket jag vill! Och jag bara hatar när jag inte kan genomföra det! Jag jämför allt med hur jag var "innan". Dvs innan Chrons, innan "lejon2" ep och vad det innebar/innebär för hela familjen. Om vi då lägger till panikångest mm blir det riktigt okul.

Men nu har jag i allafall visst hopp! Jag är starkare! Jag känner att jag måste ha en förändring, det här går inte! Det är mitt liv och jag måste hitta stigarna till den stora motorvägen! Och jag skall!! Det bara är så!

2 Comments:

Blogger Tankevågor said...

Ibland är det så tungt. Jag hoppas det vänder snart för dig. Tycker det låter som du ändå försöker och kämpar på. Kram och lycka till!

9:40 fm  
Blogger Bambi said...

Londongirl: Ja, livet har varit mindre kul ganska länge. Men jag ger aldrig upp!

Det måste bara bli bättre snart och ja, jag kämpar verkligen. Tack för go kram och dina lyckönskningar, betyder jättemycket för mig! Kram!

Ps- jag är inte så här jobbig hela tiden! *ler* hittar faktiskt småsaker/stora saker som glädjer mig! Ds

8:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home